هر روز برایت مینویسم تا بدانی که دوستت دارم

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

هر روز برایت مینویسم تا بدانی که دوستت دارم

   هر روز برایت مینویسم تا بدانی که دوستت دارم

 اما چشمانی نیست که نوشته هایم را ببیند
       چه فایده شاید دیوانه شدم.........

       شاید هم میخوانی و اگر نمیخوانی میدانی

       اگر ندانی چه؟؟؟اگر روزی هم نیاید که بیایی و بخوانی چه؟؟؟

      همه این نوشته ها روی دستانم می ماند اما همواره منتظرت هستم

      حتی اگر تا اخرین برگه ی دفتر عمرم باشد

      تا اخرین لحظه زندگیم...........

      شاید حتی ان زمان هم ندانم کجایی!!!!

        اما به یادت هستمـــــــــ و دوستت دارمــــ  

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 4:51 AM توسط AYDIN Y-O_U |